Wednesday, February 14, 2007

Happy Valentine!!

De dag der geliefden... En aangezien ik iedereen graag zie wens ik iedereen een geweldige Valentijn! Maskeert ook meteen mijn (onbestaand) liefdesleven. :)

Normaal gezien ben ik wel een hevig Valentijnsfan. Vreemd toch hoe een bepaalde context mensen volledig verandert. Nu ik geen 'liefde van mijn leven' heb lijkt de 14e februari mij eerder een commercieel uitgebuit festijn en ben ik helemaal te vinden voor slogans als "het zou beter iedere dag Valentijn zijn". Och ja, de dag is bijna voorbij...ga er dus niet te veel woorden meer aan vuil maken. Of ik word hier nog eens voor dramaqueen versleten. ;)

Vanavond hang ik in de zetel, kijk ik naar CSI Miami en smul ik een hele pot ijs op. En dat doe ik eigenlijk nog liever zonder lief: kijken naar wat ik wil en geen ijs moeten delen. ;)

4 comments:

Anonymous said...

dramaqueen the sequel

inderdaad Christophe-je, je BENT een dramaqueen, maar dit komt eerder tot uiting in je blog hieronder: "half verlamde armen" van een prikje???

Ik hoop dat je met volle teugen van je (bosbessen?)ijs genoten hebt!

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

Zeg, thuis in de zetel, maar wel al om 22u40 in het donker en uwen telefoon afzetten.
Zo kunt ge uw "vrienden" nooit horen ;-)

Christophe Ramont said...

Tja, CSI is gedaan om 22u15 en verstandig als ik ben ben ik dan direct in bed gekropen. :)
Overigens, als het over telefoons gaat: jij kan er wat van om te bellen op de meest ongeschikte momenten. En dan maar klagen dat ik nooit de telefoon opneem! :)