Thursday, February 1, 2007

Dag mama

Ik zie mijn ouders te weinig. Het nadeel van niet meer thuis te wonen. Uiteraard moet ik dit schrijven, sinds deze week heeft mijn ma deze blog ontdekt dus wat wil je dat ik dan schrijf? :)

Alleszins, ik vind het heel fel van de mama dat ze nog de moeite doet om die pc onder de knie te krijgen. Voor iedereen van mijn leeftijd is een computer (internet, websites, blog, filmpjes, digitale fotografie,...) iets van het dagelijks leven. Mijn ouders hebben allebei de leeftijd van 60 bereikt (ja, ik ben een laatkomertje) en dat is voor hen toch helemaal iets anders. De mama volgde dan cursus, bleef dan een tijdje van de computer af maar zit er nu toch blijkbaar weer op. Goed bezig!

Om zoveel moed te belonen heb ik mijn ma dan ook ingeschreven voor de nieuwste reclamecampagne van Dove. Ze zoeken namelijk 'calender girls' voor de naaktkalender, en deze keer geen modellen maar mooie vrouwen van boven de 50. Ook iemand in gedachten die in dit concept zou passen? Op deze website kunnen de kandidaturen nog gesteld worden voor de maanden mei tot december. Graag gedaan, mama! :)

1 comment:

Anonymous said...

Dag mama en papa van Christophe,

Inderdaad, die naaktkalender is een goed idee en metdat ik jullie nu ook minder zie: bij deze vele groeten vanuit het tropische Brussel.

Kussen Bram