Thursday, February 22, 2007

Eurosong

Soms denk ik dat mijn hamsterkaken gaan ontploffen. Tegen wanneer verdwijnen die zwellingen eigenlijk? Volgende week woensdag mag ik overigens langs bij de tandarts om de draadjes te laten verwijderen...alweer een dag om naar uit te kijken. En 's avonds ga ik dan eens uitgebreid eten zie, het zal smaken.

Geheel anders en brandend actueel nieuws: we kennen de opvolger van Kate Ryan! Jammer genoeg heeft de RTBF - die mogen dit jaar een kandidaat voor het Eurovisiesongfestival sturen - niet voor mijn kandidatuur gekozen, de Krazy Mess Groovers (kortweg KMG's) zullen België vertegenwoordigen. Och ja, verliezen doen we toch zoals de traditie het voorschrijft. :) Alhoewel ik toch weer begin te hopen, als de RTBF een keuze maakt durft het al eens lukken (Sandra Kim!) of komen we toch heel dicht in de buurt (Urban Trad!). Welke stijl we dit jaar opsturen kan je alvast beluisteren op de website van de KMG's...

Ter herinnering: dit jaar vindt het festijn plaats in Helsinki omdat vorig jaar die monsters van Lordi gewonnen hebben. Remember "Hard Rock Hallelujah!"? Kate haalde toen de finale niet, waardoor we dit jaar weer helemaal achteraan aansluiten en dus eerst door die halve finale moeten spartelen... Halen we het van DJ Bobo (voor Zwitserland)? Of moeten we "Dramaqueen" van Denemarken laten voorgaan? 10 en 12 mei weten we meer...

No comments: