Tuesday, March 30, 2010

Osa

Het zou het begin van Osama kunnen zijn, maar dat is het niet. Neen, het is de megaschattige en -lieve hond van Kimja en Mario. Beestje heeft nogal veel affectie nodig en is dus heel blij dat hier twee 'gringo's' zijn om haar een beetje gezelschap te houden.

Dat hebben we vandaag ook gedaan...'we' als in Maité en ik want ja hoor, ons Maité is hier zaterdagavond veilig en wel geland in Quito. Na nog een voormiddagje in Riobamba en een busrit van drie uur - dat is dus werkelijk niets hé, drie uur op een bus zitten :) - was ik vorige zaterdag mooi op tijd terug in Quito om samen met Kimja ons Maité te gaan afhalen. Na een nacht kletsen en een voormiddag uitslapen gingen Maité en ik op stap in Quito...terrasje, ijsje, liggen in het park, je kent dat wel. :p

En vandaag dus op stap met de hond, hop naar het oude centrum! Beetje ver misschien voor de hond en die was dan ook bijna dood bij terugkeer. Wij ook overigens van onze verre trip :) maar Osa had het zeker nog een stuk lastiger.
Nu nog even rusten en dan vertrekken we vannacht normaal gezien richting Oriente aka the jungle. Stukje natuur gaan bewonderen...normaal gezien donderdag terug van die uitstap en vrijdag is hier dan groot feest (Goede Vrijdag hé)... De tijd vliegt hier precies wel een beetje snel...

Terwijl ik in Latijns-Amerika zit overigens nog groot nieuws! :) Ricky Martin! Ik begin zowaar spontaan "Un, dos, tres!" te zingen. :) Heb al meteen een geweldig gespreksonderwerp voor al die macho-latino's klaar...al moet ik toegeven dat ik er nog niet zoveel tegengekomen ben :(
Ondertussen ook een grote mobilisatie voor de fotowedstrijd met wisselende leiders op voorsprong...Nathalie en Christof vechten een klein robbertje uit maar eigenlijk is nog niets zeker want er kan nog 16 lange dagen gestemd worden!

2 comments:

Anonymous said...

goede start

Kimja said...

Osa is wel van mij hé... Mario zorgt er alleen maar beter voor :p