Monday, March 15, 2010

Avontuurlijk

Nog een week...en ik vertrek geheel avontuurlijk richting Latijns-Amerika. Niet mijn eerste trip, twee jaar geleden was ik voor het eerst op het continent toen ik samen met Tineke door Bolivië mocht trekken. Nu op bezoek, bij Kimja in Ecuador en bij Maité in Honduras.

Toch helemaal wat anders. Mensen die mij kennen zien in mij niet meteen de betere rugzaktoerist. :) Ik beschouw mezelf als 'veelzijdig' in de categorie reiziger...zo had ik ook helemaal geen problemen met het rugzakreizen, meer nog, ik vond het eigenlijk geweldig! Maar ik moet ook toegeven dat ik twee jaar geleden bv toch kon bouwen op Tineke die 1/ een pak meer ervaring had 2/ Spaans spreekt, wat wel handig is in een Spaanssprekend land. :)
Nu ga ik eerder op bezoek en uiteraard gaan mijn twee Latijns-Amerikaanse vriendinnetjes :) goed voor mij zorgen maar ik trek er ook een stuk alleen op uit. Spannend...en in de week voorafgaand toch ook een beetje met koudwatervrees (voornamelijk omdat ik nauwelijks Spaans spreek). Maar op een vreemde manier niet bevreesd, met de professionele literatuur in de rugzak heb ik echt niet het gevoel voor een 'mission impossible' te staan. Raar hé...

Sowieso ben ik al volop aan het genieten van het vooruitzicht om vakantie te nemen! Dringend nood aan! En uiteraard zullen alle avonturen gevolgd kunnen worden op deze blog...zet jullie maar al schrap :)

2 comments:

tineke said...

lieverd, koudwatervrees??? voor niets nodig!

tineke said...

lieverd, koudwatervrees??? voor niets nodig!