Tuesday, March 16, 2010

Ga-Ga-Going

Vorige week donderdag gelanceerd...en ondertussen al een hype. Nu ja, als je de clip ziet dan weet je ook waarom: dit is fantastisch! Als ik nog geen fan was van Gaga, ik zou het nu wel worden. :)

Ook al veel gelezen over 'video moet kwaliteit muziek wegsteken' maar ook zonder beeld vind ik het een geweldig liedje. Maar ik geef het ook toe: het is ook voornamelijk een feest voor het oog. Met een pussy wagon, een geweldige Beyoncé en te veel verschillende outfits (vooral die met "Crime Scene, do not cross" is schitterend :)). Check it out!



"You know what they say: once you kill a cow, you gotta make a burger"

Er is overigens ook wat Belgisch materiaal te bewonderen (straf!). Het is alleszins een hele straffe clip die wat mij betreft "Thriller" kan evenaren (zonder daarmee te zeggen dat deze of gene beter is), en ook die andere geweldige clip van vorig jaar naar de kroon steekt.

Bijgevolg heel blij dat ik halverwege mei deze popicoon ga bewonderen in het Antwerps Sportpaleis. Dat gaat vonken geven! Vind het alleszins een geweldige compensatie voor het feit dat ik Mika moet missen op 5 mei...normaal gezien kwam die afgelopen vrijdag maar het moest verplaatst worden. Op zich geen probleem mee, maar op 6 mei organiseert de werkgever de Trefdag en dan moet ik toch lichtjes geconcentreerd verschijnen. :) En dat is moeilijk met Mika in mijn hoofd. :p

No comments: