Friday, October 17, 2008

Fotowedstrijd "Mooiste 'people'-foto"

Een strakke deadline om foto's binnen te sturen, maar toch dienden zich 7 kandidaten aan voor het Zuid-Afrikapakket. En wat voor een kandidaten!

Karolien haalde de deadline niet, maar voor de rest viel mijn oproep niet in dovemansoren. Bart gaat voor een verlenging van zijn titel 'beste fotograaf' maar krijgt stevige concurrentie van Evelien die duidelijk haar hand niet omdraait voor een echtelijke ruzie. Krian zit weliswaar niet tussen de foto's maar de zusjes stuurden ook al een inzending in en Kim doet wat van haar verwacht werd: een foto van de baby...maar ze blijkt niet de enige te zijn met dit geweldig idee! Verder ook mijn grote dank aan Tineke en Lieve voor het insturen van hun foto. Het wordt opnieuw een aartsmoeilijke keuze voor de bloglezers!

Stemmen kan door jouw favoriet te vermelden in de comments. De deelnemers weten het ondertussen al: het is niet altijd de mooiste foto die wint, hier telt ook de mobilisatiekracht! Begin dus maar al familie, vrienden en kennissen te mobiliseren! :)

Het verhaal van Bornem in Zuid-Afrika kunnen jullie volgen op hun blog...hier komen normaal gezien geen aanvullingen maar je zal me zeker op het fotomateriaal zien verschijnen op die blog. En nu ben ik echt weg...kwestie van mijn vlucht niet te missen :)

Primeur! Foto van 'baby in buik' - AMIS (Anonieme Moeder in spe)
Voor mensen die geen ervaring hebben: eigenlijk gaat het hier over baby's in buik! Een echte tweeling!

Peru - de zusjes Ghana - Lieve

Burenfeest - EvelienPeru - Tineke
Marrakech - Bart Nog een baby in buik! - Kim

22 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Bart Verdeyen said...

Zal ik dan maar als eerste stemmen ?

Mijn favoriet is weerom de foto van Tineke!

Anonymous said...

Mijn stem gaat ook naar Tineke! Die foto zou zo op een poster kunnen voor een goed doel!

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

Dat vind ik ook, Tineke eentje erbij!

Anonymous said...

en nog een stem voor Tineke!

(Stiekem hoop ik volgend jaar ook zo'n mooie Peruaantjes in levende lijve te zien...)

Anonymous said...

Ik ga voor dubbelportret-echo. Uit sympathie voor een AMIS die het zal moeten hebben van geschenkjes uit Afrika aangezien ze er met zoveel kinder-vreugde de eerstkomende jaren zeker zelf niet zal geraken.

Groetjes,
Frieda

Anonymous said...

Ik stem voor mijn twee koters veilig in de snelgroeiende buik van mama.

APIS :-)

PS: Frieda, dank voor begrip :-)

Anonymous said...

Mijn stem gaat uit naar Peru van de zusjes. Heel mooie groepsfoto!

Groeten,
Anette DC

Anonymous said...

zonder twijfel AMIS.

groeten,
een ethiopiër.

Anonymous said...

Mijn stem gaat uit naar...de foto die mijn ventje in Peru heeft gemaakt ! Dit bezoek aan een afgelegen schooltje - een mooi moment, eentje om te koesteren..
(foto zusjes)
Sven - Krian & Veronique.

Anonymous said...

Mijn stem gaat uit naar de zusjes - Peru! Prachtig voorbeeld van een "people-foto"!

Grtjs,
Nathalie

Anonymous said...

Uiteraard de foto van de zusjes met de schoolkinderen van Peru!

Len

Anonymous said...

Ook mijn collega's willen met veel plezier voor de "Peru" foto van Nathalie & mezelf (vero) hun stem uitbrengen :

Annelies - Peter S - Chrisken - Nabor - Wim - Claudine & Annick.
Groetjes

Anonymous said...

mijn stem gaat uit naar burenfeest van Evelien

Anonymous said...

Mijn stem gaat zonder twijfel naar AMIS!

Anonymous said...

Nog een stem voor AMIS! Omdat babytjes gewoon schattig zijn!! (sorry kim: 2 babytjes zijn nog altijd beter dan maar eentje;))

Anonymous said...

Onze stemmen gaan uit naar de Peru foto van de zusjes Vero en Nathalie (onze collega)!!

Ann, Isabelle, Helga, Jeanine, Dominique en Marie-Jeanne.

Anonymous said...

Bij deze een stem voor mijn zusjes met de foto van Peru.

Groetjes,
zus Pascale

Anonymous said...

Wij brengen onze stem uit voor de groepsfoto in Peru !!
Guido, Martine & Hilleken.
Toch even meegeven..leuke foto ook van AMIS.

Anonymous said...

Hierbij mijn stem voor de kindjes in Peru.
gr;
Ronald