Wednesday, October 8, 2008

Dames in het Zuiden

Tijd voor een reorganisatie van de links! Dat moest eigenlijk al een tijdje gebeuren...

Koen en Tineke verdwijnen uit de lijst van favorieten, maar enkel uit de lijst op deze blog. ;) Simpelweg omdat Koen eigenlijk al een tijdje terug is van zijn wereldreis en Tineke heeft ook geen ambitie om de blog verder te zetten nu haar verblijf/rondreis in Peru en door een stuk van Zuid-Amerika er op zit. Lieverds, laat het mij weten mochten jullie met een blog verdergaan! :)

Bovenstaande worden vervangen door Maité en Lien. Maité is al een goede maand weg (dat vierden we met een gepast afscheid) en zit in Honduras...wat ze daar allemaal aan het uitsteken is kan je volgen op haar blog. Lien is nog niet vertrokken maar volgens haar eerste bericht op de blog is ze er wel helemaal klaar voor. Destination: Santa Cruz, Bolivia! Tineke en ik passeerden daar op onze rondreis afgelopen zomer...maar moeten eerlijk bekennen dat we daar slechts een drietal uur bleven dus niet echt een indruk hebben van deze grootstad. Santa Cruz is overigens het centrum van de oppositie tegen Evo Morales en met Bolivia in crisis ben ik benieuwd naar de indrukken die Lien ons daarover bezorgt...

Voor de aandachtige lezers: er wordt ook wat geschoven in de links...die bovenaan zijn de meest actieve, die onderaan maken bij een volgende reorganisatie/herstructurering de meeste kans om uit de boot te vallen. ;) (met uitzondering van de nieuwe blogs die helemaal bovenaan staan...zij verdienen wat extra reclame ;))

2 comments:

lien said...

dag Christophe! Bedankt voor de reclame! Hoop dat ik het tempo kan aanhouden. Ben ondertussen een beetje aan het rondsnuffelen op je blog. Lijkt me een goede weergave van de rijke, snelle, chaotische wereld van Christophe Ramont! ;)
Keep up the good work!

PS: je toon bevalt me wel. Mag ik de link ook op mijn blog zetten?

Christophe Ramont said...

Dag Lien, tip van de dag: als je iets bedenkt om te schrijven gewoon meteen doen...hoe kort of hoe lang het ook mag zijn! We willen gewoon alles weten van Bolivië! :)
(en tip 2: wees niet bang om nog iets te posten ook al heb je twee weken niets geplaatst!)

En natuurlijk mag de link op jouw blog ;)

(rijke, snelle? Ik kies vooral voor chaotische :))