Thursday, October 16, 2008

Kies de mooiste delegatiefoto

In voorbereiding van de wedstrijd "mooiste 'people'-foto" die morgen gelanceerd wordt kunnen jullie alvast stemmen op de mooiste delegatiefoto. :) Morgen is het zover, dan vertrek ik voor tien dagen richting Zuid-Afrika. Meer bepaald naar het binnenland van 'Kwazulu-Natal'...door de consul in Durban ook wel 'the middle of nowhere' genoemd. :s Tijdens de laatste voorbereidende vergadering werden oa onderstaande foto's genomen...zo weten jullie met wie ik op stap ben de komende tien dagen.

Het verhaal van Bornem in Zuid-Afrika valt te volgen op hun blog!

vlnr: communicatie-ambtenaar Carolien Peeters, schepen Greet De Bruyn, moi, GROS-voorzitster Kathy Bernaerts, wereldconsulent Daan Sanders

Bornem heeft reeds Europese connecties...en gaat nu internationaal? Toch ook al FairTradeGemeente! Voor het gemeentehuis van Bornem...
Zware vergadering

2 comments:

Anonymous said...

Ik kies voor het gemeentehuis!

Deadline van nieuwe wedstrijd niet gehaald. Jammer voor de uitbreiding van mijn Z-Apakket...

Succes met het werkbezoek!

ka.

Henri Menheere said...

Hey Christophe, ik heb er lang over gedaan om een keuze te maken ... Ik vond die met het bord het mooiste, alleen is het bord zo groot :-)