Thursday, October 9, 2008

Prepmeeting NY

Tussen alle drukke werkzaamheden van het najaar door, vind ik toch nog de tijd om er op uit te trekken. :) De eerste week van november zit ik samen met Magteld, Wouter, Mare en Isabel in New York City! Ow, en dat is net het moment van de presidentsverkiezingen! Aaaah!

Dinsdagavond was het dus dringend tijd voor een 'prepmeeting' aka een voorbereidende vergadering van wat we daar allemaal willen doen/zien. Bref, veel verder dan een immens lang verlanglijstje van "things to do and see" zijn we dus niet gekomen. :) Empire State, Statue of Liberty, Guggenheim, Central Park,... De enige zekerheden tot nu toe zijn: vliegtuigticket, verblijfplaats, outletshoppen op maandag en verkiezingen volgen op dinsdag. Will do fine by me! :)

De presidentsverkiezingen zijn wat mij betreft het hoogtepunt...ondanks de voorsprong in de peilingen voor - mijn vriend ;) - Barack Obama ben ik er nog niet helemaal gerust op. Het eerste presidentiële debat maakte me zelfs ietwat nerveus. Ik ging er maar al te gemakkelijk van uit dat de debatten op één been zouden gewonnen worden door Obama...niet dus. Toen Palin ook nog niet onderuit ging in het debat van de kandidaten-vice-presidenten (zou je dat zo schrijven?) kreeg ik het helemaal... Gelukkig bracht het debat van deze week een duidelijk verschil, in het voordeel van Barack! Maar nog niet te vroeg victorie kraaien...ik herinner mij peilingen uit 2007 die sp.a ook veel meer gaven dan 16%... :s

Schitterend overigens dat de VRT de debatten integraal op de website plaatst! En zie ook de hilarische persiflage van Saturday Night Live...comedienne Tina Fey is schitterend als Palin!

1 comment:

Anonymous said...

seg ik wil live verslaggeving van de verkiezingen op uwen blog hé, met beelden van u in een volledige Obama outfit! En nieuwe fotowedstrijd in de maak nu je weer op reis gaat? :-)