Thursday, February 21, 2008

De blog is dood! Lang leve de blog!

Hm, sinds mijn terugkeer uit Zuid-Afrika echt nog niet de tijd of de energie gehad om de blog aan te vullen. Er was nochtans een hele hoop te vertellen. In de hoop dat ik het allemaal kan rechtzetten vanavond...

Nochtans voel ik mij vandaag ook niet echt optimaal. Vorige week was razend druk (werkgerelateerd maar ook sociaal) en deze week draaide ik precies maar op halve kracht. Dit had ik al proberen opvangen door maandag een dag verlof in te lassen maar ook dinsdag was het nog niet helemaal ok. Woensdag dan met goede moed er opnieuw ingevlogen...met als resultaat vandaag een volledig platte batterij. Echt compleet op, zelfs geen energie om het bed uit te geraken. Die avondvergadering gisteren deed er waarschijnlijk ook niet veel goed aan...

Met deze dag rust hoop ik de reserves weer wat opgebouwd te hebben! En laat het bijschrijven aan de blog daar alvast een goed teken voor zijn ;)

Opmerkelijk: ook na mijn trip naar Namibië viel ik uit door ziekte...in het vervolg er toch aan denken om genoeg rust te nemen bij terugkeer...

No comments: