Thursday, February 21, 2008

Fotoverslag Zuid-Afrika

Voor het eerst in mijn leven mag ik aanschouwen: de Indische Oceaan!
Zondag in Mtunzini (deelgemeente van uMlalazi): zebra's die helemaal niet bang zijn van mensen
Mtunzini diezelfde zondag, in de namiddag: geen kat op straat. Was niet aan te raden met 45°C! (mijn kleine wandeling werd op die manier heel erg kort, niet uit te houden!)
Burgemeester Frans Peeters (Geel) kijkt uit over Dlinza Forest: het 'stadspark' van uMlalazi. Ligt eigenlijk in het midden en is wat we in Vlaanderen een woud zouden noemen. Vanop de "Aerial Boardwalk" een prachtig uitzicht...
Fort Eshowe (Anglo-Zulu War)
De avond valt over Shakaland
Traditionele Zuludans
De grenzen van uMlalazi gaan tot net aan de bergen...de oppervlaktes van lokale besturen zijn dan ook niet echt vergelijkbaar met die van Vlaanderen :)
Bezoek aan een schooltje waar men gehandicapte kinderen opvangt...deze lieverd had ik eigenlijk zo in mijn valies willen steken... :)
Zaterdag net vóór terugkeer: in de 'hammock' ofte hangmat met chips en cola :)
WK Voetbal in Zuid-Afrika! Nog even wachten...

Traditionele Zuludans in Shakaland...kwaliteit geluid niet echt ok maar was wel indrukwekkend!

No comments: