Sunday, January 7, 2007

John Wayne

Alles in de voorbereiding voor het feestje van 20/01. Vandaag geheel per ongeluk (ik zweer het!) op een rommelbeurs terechtgekomen in het ICC in Gent. Wat men daar verkoopt...niet te schatten. Mijn koopwoede kent echter geen grenzen, getuigt ook mijn rekening weer, en dus haalde ik maar een echte klassieker in huis: "The Desert Trail" met John Wayne (klassieker?). Als achtergrond op een cowboyfeestje moet dat wel lukken?

Het doet me overigens meteen denken aan die andere John Wayne...een bijnaam die hij kreeg van één van zijn zuiderse collega's. Irak ligt George 'Dubya' Bush al een tijdje op de maag en de wereld kijkt uit naar het nieuwe plan dat één dezer dagen zal gelanceerd worden. De democraten die de congresverkiezingen wonnen ijveren voor een terugtrekking maar daar wil 'Dubya' niet van weten. Waarschijnlijk kondigt hij aan veel meer troepen naar het Midden-Oosten te sturen. De eerste strijd tussen democraten en republikeinen kan beginnen: Nancy Pelosi, sinds deze week parlementsvoorzitter voor de democraten, laat alvast van zich horen. Ben benieuwd wie dit gaat winnen, en tot welke prijs...

2 comments:

Miss Fabulous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

Tja, Nathalie had weer een stomme comment geschreven...heb die dan maar meteen gewist...
Lang leve de vrijheid van meningsuiting! (heb ik van John Wayne geleerd)