Friday, January 19, 2007

Er zijn kosten aan...

En dan nog aan mijn hoofd! Jaja, ik hoor sommigen van jullie al zeggen van "dat wisten we al langer" of "is dat nog niet duidelijk dat er kosten aan jouw hoofd zijn?" maar daar heb ik het niet over. Na de ogen (zie laser en andere) was het deze morgen aan mijn tanden voor een check-up. Eigenlijk geen check-up want had een beetje pijn aan één tand, het vermoeden van een gaatje.


Tarara, niets gaatje! Wat natuurlijk heel erg goed is en betekent dat ik nog steeds goede punten krijg van de tandarts. De pijn is echter afkomstig van mijn wijsheidstanden die een weg zoeken en zorgen voor ontstekingen. Beetje rare uitleg voor pijn in één tand maar zo begint het zegt de tandarts. En die zal het wel weten zeker? Hij heeft er voor gestudeerd.


Conclusie: 29 januari moet ik op controle in het Heilig-Hart-Ziekenhuis in Eeklo om dan begin februari onder het mes te gaan. Help! Daar kijk ik helemaal niet naar uit. Er zijn dus kosten aan mijn hoofd, letterlijk vooral. :)

1 comment:

Aertsparadijs said...

maar schat toch, operatie aan de wijsheidstandjes, da's niet zo'n fijn vooruitzicht. Nu, ik heb het zelf ook meegemaakt en het ergste is dat je dan tijdelijk geen ijs meer mag eten maar het alleen op de buitenkant van je kaak mag leggen om de zwelling tegen te gaan...

Het is eventjes op de tandjes bijten maar het valt allemaal heel goed mee hoor. Als je pre-operatie advies wil, je weet me te vinden ;-)