Tuesday, January 2, 2007

Tijdsbesparing

Iedereen doet het, dus ik nu ook. Het goede voornemen voor 2007: een blog bijhouden. Altijd leuk voor jezelf en hopelijk ook fijn voor anderen om te zien waar ik mee bezig ben. Bovendien zie ik het als een tijdsbesparing. :) Ik kan iedereen gewoon naar de blog doorverwijzen. Ja, als je als eindejaarscadeau een boekje krijgt met de titel "Druk druk druk, hoe meer tijd vrijmaken" dan weet je wel hoe laat het is. :)

Opmerkelijk overigens hoeveel blogs er eigenlijk bestaan. En vooral opmerkelijk dat ik mijn eigen naam al niet meer kon registreren. Ramont was reeds ingenomen door een spaanstalig iemand (niet echt heel verrassend) en Christophe bleek bezet door iemand die al in twee jaar geen bijdrage meer geleverd heeft (en net als ik heeft meegedaan aan gemeenteraadsverkiezingen - grappig!). Vandaar "Geen stof voor discussie". Waar het op slaat? Dat weet ik ook nog niet maar ik beloof zeker een antwoord...ooit... Het betekent alleszins niet dat comments niet welkom zouden zijn. :)

1 comment:

Anonymous said...

hehe, cool!