Monday, June 14, 2010

Vorming...in Barcelona :)

Het is fijn om in Brussel te werken, dat is zeker. Zo is het mogelijk om een lunch te doen met vriendinnetjes uit andere contreien, zoals vorige week in La Grande Ecluse met Griet en Kathleen. Chique dinges! En schoon terras! Jammer dat het aan het regenen was :) dus moeten we dringend plannen maken om nog eens te gaan. Ieder excuus is een goed excuus... :p

Het is fijn werken bij VVSG. Goed, de nodige frustraties zijn er - zoals iedereen dat heeft met een werkplek - maar soms verkeren we in een algemene hype. Dat geeft het geheel een gezellige sfeer. Zoals de organisatie van de Trefdag, al was dat ook wel een beetje stressy. Neen, geef ons dan maar een EK of WK! Dan wordt namelijk de 'grote pronostiek' gelanceerd. Voorspellen voor alle 48 wedstrijden of ploeg 1 zal winnen, of ploeg 2, of een gelijkspel. Met meer dan 70 deelnemers een geweldig succes en goed voor een dagelijks stressmoment als de grote lijst aangepast wordt. :) Vorige vrijdag ging ik voluit voor "Bafana Bafana" zodat de Zuid-Afrikanen niet zouden verliezen...wat ze volgens mijn eigen pronostiek beter wel hadden gedaan. ;) Ondertussen dwarrel ik ergens op plaats 50 en na vandaag - weer paar keer fout gegokt - zal dat er niet op verbeteren. Mijn collega Anne is wel nog in de running voor de pot (inleg was 2€/persoon)...

Tot slot, het is ook fijn bij Team Internationaal. Inhoudelijk uiteraard, en een mens mag al eens naar het buitenland. Dat weten de lezers hier ondertussen al. ;) Ik herhaal het nog maar een keer, buitenland betekent niet automatisch vakantie! Ben nu toch al een tijdje terug (lol) dus dringend tijd om opnieuw ergens heen te trekken. De 'wereldkoepel van lokale besturen' (ja, dat bestaat) houdt een technische werkgroep in...Barcelona. Mijn coördinator vond het belangrijk voor mijn persoonlijke vorming om daar bij te zijn :p en wie ben ik dan om te protesteren. Dus trek ik van 27 juni tot 30 juni richting Spanje, net op het moment dat de achtste finales gespeeld worden...maar te hopen dat Spanje de eerste ronde overleeft zodat ik daar een feestje kan meemaken. :) Of supporter ik beter niet? Beter eerst even mijn pronostiek checken...

No comments: