Monday, June 7, 2010

Zeg maar DIP!

Het is straks een maand geleden dat ik hier schreef dat de blog in een dipje zit...je mag dus gerust stellen dat het gewoonweg een dip is! Aan materiaal nochtans geen gebrek...eerder te veel materiaal waardoor ik niet weet waar beginnen.

Dus neem ik vandaag de draad weer op omdat fan Tineke er zo mooi om gesmeekt heeft toen ik deze avond een terrasje deed met haar. :) Zo temidden van de examens mocht ze ook even ontspannen dus gingen we gezellig eten, moet namelijk ook gebeuren. Misschien niet zo warm als vorige week...maar toch warm genoeg voor een 'coupke fraisen'. Mijn lijn, zegt u? Een bol is ook een lijn...
Btw, Jo Vandeurzen en Tony Van Parys op hetzelfde terras! Geen campagne aan het voeren maar gewoon een pint aan het drinken! :)

Voor de rest hoop ik mijn achterstand hier stelselmatig weg te werken (ja, ook door eindelijk eens de foto's van Ecuador en Honduras gepubliceerd te krijgen! Samen met pics van mijn superpetekind!). Want met 14 posts op twee maanden tijd heb ik werkelijk een dieptepunt bereikt, tijd om er terug uit te geraken!

Met ook een politieke - hoe kan het ook anders, zondag stemmen! - bijdrage...vind het laatste campagnefilmpje van Johan echt geweldig grappig. :)


1 comment:

tineke said...

olé!