Tuesday, June 8, 2010

Winnaar blogwedstrijd 'Best citypic'

Net vóór mijn vertrek naar Ecuador en Honduras werd hier - naar goede gewoonte als ik op reis vertrek - nog een fotowedstrijd gelanceerd. Opdracht deze keer: de beste 'stadsfoto'. Het aantal inzendingen was beperkt maar het niveau lag bijzonder hoog! Maar zoals steeds in deze wedstrijden: het was ook hier weer de mobilisatiekracht die van tel was... :p

Mijn VVSG-collega Christof slaagde daar het best in en haalde met 73 stemmen (42%) de overwinning binnen. De strijd was nochtans hevig met Nathalie die zowat half Jeruzalem deed stemmen. ;) Li, volgende keer is het aan jou!
Over die volgende editie gesproken: dat zal iets voor het najaar zijn aangezien ik nu een tijdje in het land blijf...of toch die intentie heb. Maar het thema wil ik alvast prijsgeven: we gaan voor de vijfde (!) editie van "mooiste zonsondergang"! Dus hou jullie fototoestellen deze zomer maar in de aanslag als de hemel rood begint te kleuren...

Het prijzenpakket is ook al eeuwen geleden overhandigd, vermoedelijk is de helft van de prijzen al binnengespeeld. Want naast een deken zaten er voornamelijk eetbare prijzen in het pakket. En buiten het prijzenpakket is er natuurlijk de eeuwige roem van als winnaar uitgeroepen te zijn...plus de foto die hier nog eens gepubliceerd wordt. :)

No comments: