Thursday, April 15, 2010

3 dagen reizen

Daar sta je dan. In de hoofdstad van Honduras zonder bagage... Gelukkig kwam het nog allemaal goed en sta ik ondertussen veilig en wel in Madrid. Nog een paar uur en ik ben terug in Brussel.

Na een zalig verblijf in Roatan - ik ben overigens geslaagd voor mijn duikexamen! - trokken Maïté en ik richting Copan Ruinas. Mai voor het werk en ik voornamelijk om Maya-overblijfselen te zien. Indrukwekkend! Maar daarover later meer, met fotomateriaal zoals het hoort.

Dinsdag zat de trip er op, terug met de bus richting Tegucigalpa en sindsdien constant onderweg. Met veel tijd om te lezen en te slapen in San Jose en nu met wat overstaptijd in Madrid. Straks een douche thuis en frietjes! Dat laatste voornamelijk omdat ik geen boodschappen meer kan doen. :) En hopelijk dit weekend foto's online...

No comments: