Sunday, January 31, 2010

Crash

Af en toe gebeurt het wel eens...een crash van jewelste. Mijn laatste 'system failure' dateert volgens mijn blog van anderhalf jaar geleden. Dringend tijd voor een nieuwe dus!

Na de verplichte rust en 'radiosilence' deed ik het nochtans rustig aan. Ok, op dinsdag gaan eten maar dat is nu ook niet echt tot een stuk in de nacht... Donderdagavond verliep alles nog goed en was ik zelfs in staat om een geplande avondvergadering bij te wonen. De volgende dag was het echter de wereld op z'n kop. Niet gaan werken en de rest van het weekend eigenlijk hoofdzakelijk in bed doorgebracht.

Gelukkig stond er niet te veel op het programma dit weekend, al had ik wel beloofd bij mijn geliefd petekind langs te gaan. Dat is er dus niet van gekomen. :( Na een weekend slaap nu wel weer in staat om te gaan werken morgen...of dat hoop ik toch. :)

No comments: