Wednesday, April 8, 2009

Busy days

Het is een tijdje geleden dat hier nog iets verscheen en iedereen kent het excuus ondertussen al. Maar de afgelopen week bracht ook heel wat plezier met zich mee, dus dan heeft een mens wel wat anders te doen dan de blog aanvullen. Maar bij deze toch een inhaalpoging met het overzicht van de voorbije week.

De drukke week begon vorige week donderdag met een afspraak bij Griet thuis. Daar moesten namelijk belangrijke beslissingen genomen worden in het kader van de campagne. Griet staat op de 12e plaats van de Vlaams-Brabantse lijst voor het Vlaams Parlement. En aangezien ik niet op haar kan stemmen :( heb ik dan maar besloten haar campagne te ondersteunen. Precies of ik dat anders niet zou doen als ik wel op haar zou kunnen stemmen. :)
Met een volledig campagneteam werd er gebrainstormd en voorbereid aan de campagne...inclusief een fotoshoot de avond zelf om zeker over genoeg fotomateriaal te beschikken. De foto hier is van de officiële fotoshoot en is meteen de foto die heel Vlaams-Brabant hopelijk te zien zal krijgen.

Vrijdag was het zalig mooi weer en dat was dan weer een geweldig excuus om op een terras te gaan hangen. Met Greet - die mee was in Lyon - afgesproken in het hartje van Brussel om aldaar de betere mojito te nuttigen...en daarna toch zeker iets te gaan eten om die mojito verwerkt te krijgen.
Op het St-Goriksplein gezeten waren we overigens getuige van een heel speciaal optreden: dansen op een muur. Heel mooi om te zien...zeker als je daarvoor absoluut geen inspanning moet leveren of het is het hoofd draaien. Zie het (te korte) filmpje!

Zaterdag eindelijk nog eens afgesproken met de bende, in dit geval Magteld, Wouter, Mare, Christof en Sabine. Thema van de avond: bowling voorafgegaan door fondue. Lekker! En absoluut verrassend langs alle kanten: twee spelletjes op rij die door mij - ik mag het zeggen - met ruime voorsprong gewonnen werden! Omdat ik weet dat niemand dit zou geloven, de foto's als bewijsmateriaal. :) Nooit gedacht dat ik een bowlingtalent was...de laatste keer dat ik het deed was dat absoluut het geval niet maar zie, er is altijd ruimte voor verbetering.

Op zondag hadden we dan even tijd om te bekomen, maar niet voor lang. Na een korte tussenstop op het thuisfront nog naar Bornem getrokken. Daar had ik afspraak met de Nquthu-crew...het begint zowaar een traditie te worden dat we geregeld afspreken. En al zeggen we het zelf, we zijn dan ook een toffe bende. ;) Kathy had een heerlijke maaltijd klaargemaakt - foto nemen was niet mogelijk omdat het allemaal in een rotvaart op was :) - en het werd naar goede gewoonte een beetje hollen om de laatste trein te halen.

Resultaat: op maandag nauwelijks bekomen...maar toch nog energie gevonden om een filmpje te gaan zien met Tineke. Gisteren werd in beslag genomen door het etentje met de zusjes, van deze keer in 't Vosken. Dat het gezellig was hoef ik natuurlijk niet te vermelden...heel fijn restaurant overigens, wat er van buiten beetje uitziet als een ordinaire brasserie is binnenin een trendy en gezellig restaurant. En lekker! Bref, we hebben weer te veel gegeten de afgelopen week...tijd om werk te maken van mijn sportvoornemen...

Dus zijn we gelukkig dat we op een woensdagavond eens thuis kunnen zitten...want er komt ook nog een drukke week aan, al is dat niet in België. :)

No comments: