Sunday, April 12, 2009

Holiday @ Wicklow

Sinds vrijdag helemaal officieel in vakantie en het doet deugd...de afgelopen twee dagen niet heel veel gedaan buiten in de zetel gehangen met Warre en Marie (foto's volgen) en geslapen. Binnen een goed uur vertrek ik echt op vakantie: Ireland, here I come!

Samen met mijn pa ga ik op wandelvakantie. Ja, het zal velen onder jullie verbazen dat ik een actieve vakantie uitzoek maar het was een beetje het plan van de papa...allez, dat dacht ik toch. Die wou namelijk graag eens op reis - en mee met de bende van de mama mag hij niet (wil hij niet? :)) - dus ga ik graag mee op stap. Omdat hij het nogal heeft voor de regio's Groot-Brittannië en Ierland een uitstapje geregeld richting Dublin, met een driedaagse wandelvakantie door de Wicklow Mountains. In het gedacht dat hij dat dus wel leuk zou vinden...
Niet dus, de papa wou eigenlijk liever op terrasjes gaan hangen in Dublin. :) En ik zie zo vijf à zeven uur per dag wandelen ook niet echt helemaal zitten. :) Maar we maken er het beste van, ook al zijn de weersvoorspellingen (lichte regen!) niet zo denderend. Nu, de voorspellingen voor Taba in februari waren ook niet schitterend en dat is ook allemaal goedgekomen dus...

Nieuwe bevraging ondertussen over jullie vakantievoorkeuren...de vorige bevraging - over het organiseren van het WK voetbal in België - werd afgesloten met 60% die vindt dat we ons daar echt niet moeten mee bezig houden omdat we nu eenmaal geen voetbaltraditie hebben, telkens 20% vond het wel kunnen (gelijkmatig verdeelt over de argumentatie "dan zijn we zeker eens bij" en "iedereen wint er bij").

Volgende week donderdag terug! Greets!

1 comment:

tineke said...

geen fotowedstrijd :-(