Sunday, April 26, 2009

Campagnewebstek van de week

Nog een goede maand en het zijn nog eens verkiezingen - dat wisten jullie al zeker? :) - en dus gaat het hier ook steeds politieker en politieker worden. Sinds deze week vraag ik jullie aandacht voor de geweldige sp.a-kandidaten die ik al dan niet ken. En het rondje "campagnewebstek van de week" gaat van start met de website van...Griet Lissens!

Niet alleen neemt ze als profielfoto een 'Obama-foto' zoals ik er zelf een heb, vandaag lanceerde ze ook een facebookfanpagina (waar ik meteen lid van werd) en een filmpje dat haar inhoudelijke thema's naar voren schuift. Sterk!

Met terug over die profielfoto's en Obama bezig te zijn, meteen inspiratie voor de nieuwe bevraging. De eerste honderd dagen zitten er op voor president Obama en dat levert hem meteen de eerste "trimester-rapporten" (zie de beoordeling van De Standaard en Het Laatste Nieuws, laatste houdt overigens ook met de 'Obamateller' bij hoeveel beloftes Obama al nagekomen is). Dus herhaal ik graag de vraag "Brengt Obama Change?"... De vorige bevraging - hoe ziet uw favoriete vakantie er uit? - werd afgesloten met 14% actief, 14% relax, 42% cultureel en 28% avontuurlijk.

No comments: