Sunday, April 13, 2008

Blogverslaafd?

Eind vorig jaar bestempelde ik mezelf nog als blogverslaafd...maar met het nieuwe jaar is die verslaving blijkbaar al veel minder! Het is ondertussen alweer meer dan een week geleden dat hier nog iets verscheen. Vreemd...want er was wel wat nieuws te melden.

Deze avond probeer ik dat allemaal goed te maken met enkele stukjes. Een excuus voor mijn lange afwezigheid heb ik nog niet gevonden. Komt het door mijn verkoudheid die ondertussen al veertien (!) dagen aanhoudt en ook mijn mentale gezondheid ernstige schade heeft toegebracht? Of is het mijn aangeboren luiheid - waar ik eigenlijk bloggewijs nog niet veel last van ondervond? De drukte op het werk kan er ook tussen gezeten hebben, al werd dat gecompenseerd door vrij rustige weekends...

Niets van dat alles, ik denk dat het ligt aan het vertrek van Lieve en Tineke. Die begrijpen zeker niet wat dat mentaal met een mens doet, mij zo alle twee tegelijkertijd (!) achterlaten! ;)

No comments: