Thursday, July 19, 2007

Festivalnieuws

Ik mag dan zelf de festivals niet afschuimen, dat wil niet zeggen dat ik niet zou willen weten wat er allemaal te beleven valt. En wil dat nu juist lukken: een vriend van toch al een hele tijd geleden heeft het voor mekaar gekregen dat ie dat een hele zomer mag doen!

Pieter ken ik nog van de tijd dat ik in jongerenredactie, excuseer Rendierredactie, van Klasse voor Jongeren zat. Dat is inmiddels zo lang geleden, dat ik zelfs al niet meer weet hoeveel jaar daar ondertussen overgegaan is. We hielden als rendieren (ondanks het feit dat het kuddebeesten zijn) maar zeer sporadisch contact en toch viel deze week een mailtje in mijn mailbox met de mededeling dat ie een hele zomer te volgen zal zijn. Via een blog die verslagjes weergeeft van allerhande festivals en evenementen in het Vlaamsche land. Ga zeker eens zien! Pieter heeft een leuke schrijfstijl...en laat ondertussen ook maar een reactie achter!

Uitsmijter van de week: iedereen die nog niet weet wat kopen voor mijn Kerst, ik ben wel geïnteresseerd in een salontafel...

No comments: