Friday, May 1, 2009

Weekend @ Madrid

Na gisterenavond heel kort mijn gezicht te laten zien op Volta - nacht van de arbeid, het feest van de sossen op de vooravond van 1 mei - vertrek ik deze middag richting Madrid! Voor sommigen iets dat al geweten is, voor anderen een absolute verrassing.

Voor de mensen die op dit moment al in Madrid zijn hoop ik alleszins dat het een verrassing is. Want wie vertrok deze morgen heel vroeg naar de Spaanse hoofdstad? De zusjes waar ik iedere maand mee ga eten hebben naar aanleiding van de 40e verjaardag van zus Veronique een weekendje Madrid georganiseerd. Zus Nathalie, zus Pascal, hun ma samen met mijn ma en een vriendin van mijn ma (ons Vera) zijn dus samen op stap. Uiteraard hadden ze mij er graag bij gehad maar dat kon natuurlijk niet aangezien ik op 1 mei in het land moet zijn als goede sos...

Achter de rug van de dames heb ik echter ticket richting en hotel in Madrid geboekt - met medeweten van zus Nathalie - en daar ga ik hen deze avond verrassen op Plaza de España. Hoe krijg ik hen daar? Heel simpel, ik heb het programma gemaakt :) en om 20u00 is er een geweldig folkloristisch optreden waar Nathalie heel graag naartoe wil (2x not natuurlijk). Ben benieuwd wat het gaat geven!

Zondagavond terug met een uitgebreid verslag van Madrid! Geniet hier ondertussen van de schitterende zonnestralen die hopelijk het hele weekend mogen schijnen!

2 comments:

Anonymous said...

Ik vond het folkloristisch optreden schitterend! (haha)
Onze surprise is heel erg goed gelukt! Je had de blikken op hun gezicht en de hilariteit alom moeten zien, zalig gewoon!!

Grtjs,
Complot-zusje Nathalie

Christophe Ramont said...

Daar deden we het voor hé complot-zusje! :)
C u on Wednesday!