Sunday, May 24, 2009

Circle of life

Jammer genoeg niet het liedje van Elton John, maar beetje realiteit die ik gisteren meemaakte. In de voormiddag was ik in Lokeren voor de begrafenis van de grootvader van mijn petekindje...en in de namiddag werd ik eigenlijk verwacht op de babyborrel van Louanne maar daar geraakte ik niet meer. Dood en leven, zo dicht bij elkaar op 1 dag...heel vreemd.

Verder werd het weekend ingevuld met op café zitten met Lindsy en Sarah vrijdagavond (fijn!) en een BBQ die in het water viel - letterlijk - op zaterdagavond. De borden stonden klaar buiten...maar we hebben toch binnen gezeten om te eten. :)

Ondertussen een nieuwe bevraging geïnspireerd op het goede weer afgelopen (verlengd) weekend: wat heeft u gedaan? Vorige bevraging - nog over de deelname van België aan Eurovision - werd afgesloten met 16% die geloofde dat we de finale zeker gingen halen, 33% die het goed geprobeerd vond maar de kansen miniem inschatte en 50% die zich afvroeg of wij nog wel meedoen aan de liedjeswedstrijd.

No comments: