Saturday, May 5, 2007

JA!

Ja, ik hou van positieve zaken! Ja is een woord dat te weinig gebruikt wordt! Ja, we gaan er tegenaan voor de verkiezingen! Ja, het is schitterend weer! Ja, wat ben ik geweldig!

Jaja, een mens wordt zowaar euforisch van een sp.a-spiritcongres. Het was super vandaag in Kortrijk. Echt een schitterend congres. Voor het eerst hing ik niet aan de bar vooraleer het eigenlijk helemaal gedaan was. Goede openingsspeech van Geert Lambert, gevolgd door de voorstelling van de Senaatslijst voor sp.a-spirit. En daar kwam ik nog een verrassing tegen: Steven Heirman is van Lembeke én degene waar ik bij de gemeenteraadsverkiezingen nog mee op huisbezoeken ging (hij stond toen op provincieraadslijst)! Super!

Dus ja, ik heb al veel campagnebeloftes gemaakt. Volgende kandidaten dragen mijn voorkeur:

*Griet Lissens - 9e plaats effectieve - Senaat (links op de foto)

*Steven Heirman - 10e plaats opvolgers - Senaat

*Sam Vandeputte - 11e plaats effectieve - Kamer - kieslijst Oost-Vlaanderen

*Maarten Blondeel - 15e plaats effectieve - Kamer - kieslijst Oost-Vlaanderen

*Bram De Geeter - 10e plaats opvolgers - Kamer - kieslijst Oost-Vlaanderen

Allemaal mensen die ik goed tot zeer goed ken en die ik geweldig vind. Tussendoor zal ik ook nog wat reclame maken voor Cathy Plasman (1e opvolger - Kamer - Oost-Vlaanderen), Annelies Storms (spirit - 5e plaats - Kamer - Oost-Vlaanderen) en Bart Van Malderen (7e plaats - effectieve - Kamer - Oost-Vlaanderen), gewoon om mensen die ik in hun campagneteam ken een hart onder de riem te steken (respectievelijk Fréderic, Cédric en Tom).

Het ziet er naar uit dat het een drukke maand wordt (en mijn agenda stond al vol!). De campagne is begonnen!

No comments: