Sunday, March 11, 2007

Yitzhak Rabin Guest House

Eindelijk hebben we ook een locatie om te overnachten in Jeruzalem. Normaal gezien bleef ik in de Austrian Hospice maar bleek dat die volgeboekt was. Moest dus op zoek naar iets nieuws...

En dat hebben we gevonden! Vijf dagen lang zal ik te gast zijn in het Yitzhak Rabin Guest House in het westelijk deel van Jeruzalem. Vrij ver van de Oude Stad maar dat overleef ik wel. Pluspunten zijn dan weer de nabijheid van de Knesset, het Israëlisch parlement, en het Israeli Museum.

De laatste twee nachten zitten ze daar ook al helemaal volgeboekt, dus die zal ik dan toch nog op de zetel bij Nathalie moeten doorbrengen. :) Kijk er al helemaal naar uit... ;)

3 comments:

Anonymous said...

Een naam als een klok. Lijkt me boeiend!

Miss Fabulous said...

En altijd met de taxi op en af, want dat ligt echt wel ver van de stad!

Christophe Ramont said...

Geeft me meteen een goed excuus om u niet hele dagen te moeten zien! ;)