Tuesday, June 26, 2007

Ticket Werchter te koop

Iemand zin om vanaf donderdag tot en met zondag Rock Werchter onveilig te gaan maken? Mijn ticket staat te koop...voorspelde regen, oververmoeidheid, nu al ziekjes, Mika komt niet,...enfin, een paar (flauwe) redenen om toch niet te gaan.

Mika komt wel naar Vorst Nationaal, dat ticket is ondertussen wel al gekocht (maar aan de snelheid waarmee ik dit jaar al niet naar concerten gegaan ben ondanks het bezit van een ticket begin ik te vrezen voor mijn aanwezigheid op het Mika-concert).

2 comments:

Anonymous said...

Hey Christophe,

Ik volg je blog al een tijdje, en nu heb ik een goeie reden om eens te reageren. Ik verkoop namelijk zelf ook 2 tickets voor Werchter voor vrijdag. Bel 0479759486 of mail tmussche@gmail.com

Keep up the good work! ;-)

Anonymous said...

Wie gaat er nu naar Werchter???