Friday, June 8, 2007

Lewis

Alsof we nog niet met genoeg op de wereld zijn... Maar ok, Stephen en Maaike zijn wel toffe, dus die mochten wel een kindje maken. ;)

Op 29 mei 2007 kwam Lewis Lodewyck ter wereld. Een gezonde én mooie baby (hij lijkt gelukkig meer op de mama dan op de papa)! Alleen hebben de mama en de papa niet goed nagedacht over de babyborrel: die in het weekend van Rock Werchter leggen is niet zo verstandig. Ik zal dus een ander moment moeten gaan zoeken om die lieverd een bezoekje te brengen...

Lewis is overigens helemaal mee met z'n tijd: hij heeft al zijn eigen blog! Voorlopig krijgt hij het voordeel van de twijfel en mag hij tussen de links gaan staan...maar enkel en alleen als ie braaf blijft bloggen!

Jonge jonge, de jeugd van tegenwoordig...

2 comments:

Anonymous said...

Dááág Christophe,

een reactie over mijn eerstgeborene op jouw website: dat moest ik onmiddellijk checken (gelukkig niets pervers :-))!
Trouwens, die website ziet er veel beter uit dan ik van jou verwachtte, om niet te zeggen quasi professioneel... Jij werkt zeker bij de VVSG? Allé, tot binnenkort: twijfel niet om eens binnen te springen, dan kan Lewis ook eens een zotte vriend van mama en papa bewonderen!

Greetz,

SenMenL

Christophe Ramont said...

Het had natuurlijk vettig kunnen zijn als "allez, nog 18 jaar wachten en ik kan eindelijk jullie schoonzoon zijn"...maar dat doen we natuurlijk niet ;)

De zotte vriend van mama en papa (huh?)