Sunday, July 11, 2010

Prince

Wat was me dat een feestje gisteren op de wei van Werchter! Prince kwam langs...en ik was er bij! :)

Beetje onverwacht eigenlijk want had eigenlijk de planning om er een rustig weekend van te maken. Maar als je dan deze week de vraag krijgt om toch te gaan, dan kan ik daar moeilijk neen tegen zeggen. En daar heb ik nog geen spijt van gehad!!
In de namiddag samen met Delphine op het gemak vertrokken en op een nog zonnige wei toegekomen, stand van MNM bezocht (Noella was daar hard aan het werk maar vond toch even de tijd om ons mee te nemen naar de MNM-box :p), daarna nog wat rondlopen en ons vervolgens gaan installeren voor het podium. En toen begon de miserie, nl regen tijdens het voorprogramma van Larry Graham. Gelukkig had één van onze buurvrouwen een zeil mee waar we met z'n allen onder gingen schuilen en zo de show maar verder bekeken.

21u30: regen gestopt en drie kwartier vroeger dan gepland begint de show van Prince. Alles wat jullie gelezen hebben is waar...het was fe-no-me-naal en overdonderend. Zelfs voor de niet-die-hard-fans - zoals ik, moet ik toegeven - was het uitermate genieten en het leek wel alsof de hele wei aan het dansen was. Super!
Terwijl iedereen "hot summer" aan het roepen is gaan de hemelsluizen nog eens open. Schuilen onder een zeil en de show een stuk missen? Niets van! Gewoon ondergaan en meebrullen met 'purple rain'. Een historisch moment :) dat mij overigens deed terugdenken aan Werchter van jaren geleden toen Live daar optrad en ik daar ook in de gietende regen "Run to the water" aan het brullen was. :) Schoon herinneringen...

Maar goed, Prince was dus werkelijk een feest...zoals je ook op dit filmpje kan merken. De foto's kunnen op deze link teruggevonden worden, of hier rechts in de diapresentatie "Prince of Belgium".

Met ook een speciale vermelding voor een ander kippevelmoment: de achtergrondzangeressen die "In the arms of an angel" brachten...mooi! Het moet het enige moment van de avond geweest zijn dat de wei rustig was... :)

No comments: