Sunday, July 11, 2010

Best of Belgium

Hoe kon ik beter afscheid nemen van Tineke - die mij hier achterlaat omdat ze in Kenia voor scholenbanden gaat werken - dan met een verrassing? :) Ondertussen zit ze al halverwege België-Kenia maar afgelopen donderdag hadden we voor een laatste keer afspraak. Op het programma: the Best of Belgium!

Het verslag - met allerlei randinformatie - kan je op de blog van Tineke terugvinden, en ik kan alleen maar aanvullen dat het een geweldig leuke avond was. Wat wil je nog meer? Muziek, een groots sportevenement, veel ambiance en vuurwerk!
Een symbolisch afscheid: het beste van België meegeven, en dan nog eens in het kader van het Europees voorzitterschap (want ze verlaat ook Europa! :p). Dus ook een symbolische foto hierbij: voor het atomium (kan het Belgischer?) waar de Europese vlag op wappert... Enkele maanden lang zal ik info via het net horen van haar, en in oktober reis ik zelf naar Kenia!

De foto's van de avond kunnen op deze link teruggevonden worden, of hier rechts in de diapresentatie in combinatie met de foto's van Prince..."Prince of Belgium" :)
En hierbij ook nog een korte video over het magisch afsluiten van de avond: terwijl de groene lichtjes naar beneden gesmeten worden genieten van zalige muziek...

No comments: