Thursday, January 6, 2011

Finally

Oh...my...God...

Anderhalve maand, geen berichten op de blog. Het was hier dus blijven staren op 'bijna verzopen vrijgezellen'. Niet dat ik mij de illusie maak dat jullie hier elke dag kwamen kijken :) maar toch. Gebrek aan materiaal om te vertellen was er niet, er staat een hele waslijst te wachten. Laat ons hopen dat het met het nieuwe jaar en de bijhorende goede voornemens weer de juiste richting uitgaat. Al maak ik geen beloftes...want het is ondertussen al 6 januari en hier zijn nog geen nieuwjaarswensen gepasseerd. Mijn beste wensen!

Het was mijn bedoeling om ook vóór het einde van het jaar de foto's van al die reizen eindelijk eens op orde te krijgen...maar tussen kerst en nieuw heb ik vooral geslapen wat zeker niet hoeft te verbazen. 31/12 aan de selectie begonnen en sinds vandaag ook online: Ecuador, Honduras, Kenia en Ethiopië. Een nog strengere selectie volgt nog...nu is het tijd om te vieren want hoe zielig ook het laatste jaar, de blog is wel vier jaar oud geworden! We steken het op de peuterpuberteit waar ie nu wel door is ;)

1 comment:

tineke said...

en t zal nog nie zijn, die oh...my...god...